storytelling.jpg

Wij zijn goed in het vertalen van een commerciële boodschap naar een nieuwswaardig en authentiek verhaal..

Hoe doen we dat?

Steeds meer draait het om authenticiteit. Als je communicatie iets anders uitstraalt dan wat je als bedrijf werkelijk bent, prikken mensen daar echt doorheen. Voor elk bedrijf of organisatie zijn een aantal belangrijke vragen te beantwoorden voordat je begint met een communicatie uiting, hoe klein of groot dan ook. 

Missie

Wie ben jij als ondernemer en wat is de missie of ambitie van jouw bedrijf. Wat is jouw doelgroep en hoe kun je iets bijdrage aan het leven van jouw doelgroep. Ook is het belangrijk om helder te hebben wat het onderscheidend vermogen van je onderneming is ten opzichte van anderen die iets vergelijkbaars doen. 

Soms weten ondernemingen op alle antwoorden een heel passend antwoord te geven en weten ze zelfs al wat ze precies willen voor een campagne of video. Maar wij kunnen met al onze ervaring goed meedenken en adviseren over hoe je jouw communicatie zou kunnen verzorgen.

 

Vraag
Stuur anders alvast even je vraag of waar je graag een oplossing voor wilt via de chatknop onderin. Dan denken we vrijblijvend met je mee.

Neem contact op, bel ons of geef een shout-out via de chat.