Discover the freedom of Omniyon

Deze teaser heeft als doel de kijker te enthousiasmeren voor Omniyon. Het systeem is zo uitgebreid dat we keuzes moesten maken in de features die we wilden laten zien. De doelgroep is vooral mensen met een luxueuze levensstijl. De uitdaging was om te laten zien wat Omniyon kan en waar je het zoal kan gebruiken in een korte en aantrekkelijke video die aansluit bij het product en de doelgroep.

De naam Omniyon werd overigens bedacht door De Naamafdeling.

Opdrachtgever:
Yachtcloud
Periode:
Augustus 2016
Activiteiten:
Concept, storyboards, productie, opnames, casting, vormgeving en edit
Distributie:
Website Omniyon, social media, beurs (Monaco Yacht Show)
Website:
www.omniyon.com
Webdesigner:
Wittig

Terug naar overzicht

Val niet in slaap!

Blijf Klaarwakker op het gebied van video marketing. Ontvang regelmatig een nieuwsbrief met handige tips & trends. Ook wij vinden spam verschrikkelijk, dus we gaan zorgvuldig met je gegevens om.

* = verplicht veld